Hiuskatastrofi



Moni kanssajärkyttyi eilen Snapchatin puolella todistaessaan blondien klassista hiusmokaa. Hiusmokaa, johon mä sorrun kerta toisensa jälkeen yrittäessäni olla tehokas arjessa. Menen suihkuun, levitän hopeashampoon päähän, peitän sen suihkumyssyllä ja poistun viideksi minuutiksi kylppäristä tekemään jotakin tärkeää. Nyt eilen viidestä minuutista tuli vahingossa lähemmäs kaksikymmentä. Tiskaaminen kun on niin mukaansatempaavaa puuhaa!

Suorittamiseni hopeashampoon kanssa on muutenkin vahvasti vaihtelevaa. Se kun aina unohtuu välillä pitkäksikin aikaa kymmenen muun shampookaverin taakse pyörimään. Kevään aikana ravasin ahkeraan kampaajalla tehohoidoissa ja värihuuhteluissa. Mulla on ollut omaan silmään oikein kivanväriset hiukset, eikä hopeashampoolla läträäminen käynyt mielessäkään.

Tää ei ole edes mikään vuoden 2013 edgy tumblrharmaa, vaan epätasainen, silminnähtävä vahinkoharmaa. Mun hiukset ovat huonokuntoiset, joten tilannetta ei korjata syväpuhdistavilla shampoilla, saati värjäämällä päälle. Ja kokemuksesta tiedän, että kertakäsittely hopeashampoolla kestää mun hiuksissani kauan. On siis varauduttava viettämään loppukesä harmaahapsisena.

33 kommenttia

  1. Harmaat hiukset on hot, raitapaita läskillä not.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaahhahaha mietin ihan samaa :DDD

      Poista
    2. Ei ei ja ei!
      Joku hoitava tumma väri nyt päälle, esim Olian 5.25 - intensiivinen mahonginruskea. Sopisi paremmin kulmakarvoihin ja onhan nyt tumma ehdottomasti sun värisi. Kaventaisi kasvoja ja hoitaisi huonokuntoisia hiuksiasi.

      Poista
    3. Kenenkäs hiuksista olet "inspiroitunut?" Aika myöhässä tulet.

      Poista
    4. Harmaat hiukset on mun mielestä ihan toissatalven lumia, eli siis menneet. Myöhässä todellakin.

      Poista
    5. Haluaisin tietää miten tuon yhden anon mielestä tummaksi värjääminen "hoitaisi hiuksiasi" :DD jävla idiot.

      Poista
    6. Joo mä mietin tätä kanssa :D Ehkä se hoito on ympäristövaikutteista eli anon silmät uhkaavat sokeutua kun minkään muun väriset hiukset eivät sovi mulle :C

      Poista
  2. Just ihanat! Paljon paremmat kuin ne edelliset!

    VastaaPoista
  3. Noi on just hienot! 😊 Mitä hopeashampoota käytät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fudgen Clean Blondea. Tosi tujua kamaa, ei sais pitää kun ihan pari minuuttia ellei halua feikinnäköisiä platinablondeja :D Saati sitten harmaita.

      Poista
    2. Mahtavaa, ostinkin just Stockan alennuksesta! Odottaa vielä käyttöä :P

      Poista
    3. Mitä? Saako tota myös Stockalta? Ja vielä alennettuna? :D Nyt kaikki tietää mistä mut löytää huomenna.

      Poista
  4. minusta tuo näyttää ihan kivalta!

    VastaaPoista
  5. Tärkeintä luonnollisesti se, mistä ite tykkää, mut mun mielestä tosi kivat! Ei edellisetkään huonot ollenkaa, mut nää jotenki silmiinpistävän hyvännäköset. :)

    VastaaPoista
  6. Hei! Olen samaa mieltä kanssasi että noi on aika järkyt :D Miksi et värjäisi tummiksi? Sopii paljon paremmin kuin mikään pissisblondi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut tummat hiukset muutama vuosi sitten, mutta mulla oli paha olla niissä. Tummat ei tunnu yhtään omilta.

      Poista
  7. Hieno toi on!! Mikä shampoo sul on, haluan kans!? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://eu.feelunique.com/p/Fudge-Clean-Blonde-Violet-Toning-Shampoo-300ml-52877 Fudgen hopeashampoo, mä tilaan aina tuolta :)

      Poista
  8. Oumaigaad :D Ihan kamalat! Aina sulle sattuu ja tapahtuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä vaan! Mä ehdin jo odottaa eilenä että mikä on se seuraava vastoinkäyminen, kaikki kun on mennyt epäilyttävän hyvin putkeen viime aikoina.

      Poista
  9. Musta toi ois just hyvä väri sulle! (:

    VastaaPoista
  10. Pakko sanoo et hirveen huonossa kunnossa sun hiukset. Ohuet ja elottomat. Tainnu blondaukset tehdä pahaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei blondaukset niinkään, viimeisestä vaalennuskäsittelystä on aikaa kohta puolitoista vuotta. Silloinkin laitettiin vain raitoja :D Mä olen sairastellut viimeisen vuoden aikana, jonka vuoksi hiukset ovat lähteneet.

      Poista
  11. Luonnollinen väri parempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä, on vähän teennäinen olo ollut näissä :D

      Poista
  12. Ettet vaan kopioisi muutamaa nimeltämainitsematonta bloggaajaa? Sori mut tuli ekana mieleen ettet todellakaan oo mikään uniikki. Maailmalla harmaat hiukset ovat jo aika nähty, nyt trendinä on tumma ns. smoky lilac-sävy tai muuten blondin tukan tyvessä värikkäitä raitoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä ketä tarkoitat näillä nimeltämainitsemattomalla bloggaajalla. Yhdelläkään mun seuraamistani ei ole harmaat hiukset, sillä kuten itse sanoit, harmaat hiukset on ihan nähty juttu jo.

      Poista
  13. Värjää tummaksi! Sopii sulle paremmin kuin blondi tai noi harmaat mitkä on aika teinit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä luonnollisen vaaleat sopivat mulle parhaiten, mikä on myös se mun oma värini.

      Poista
  14. Hyvä vahinko! ;) Korostaa kauniisti sun silmien väriä :)

    VastaaPoista
  15. Wow katoin heti että näytät upealta! En olisi ikinä arvannut vahingoksi :D olet kaunis luonnollisilla hiuksillasikin, se on paras väri missä itse viihtyy parhaiten :)

    VastaaPoista
  16. Niin täydellinen ja niiin upea! Ah, rakastan. Voi kumpa saisin itsekin noin harmaat hopeahampoolla, ei auta, vaikka vaihtaa merkkiä tai pitää tunnin päässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voit kiitellä onneas että sulla on vahva ja terve hiuslaatu! Vaihdetaanko? Voin luopua ilomielin tästä hauraasta pehkosta johon imeytyy kaikki :D

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.