Embroidered

Mä tein syntiä, ja ostin polyesterimekon! Se oli törkeän kallis kun ottaa huomioon, että kyseinen mekko on sataprosenttisesti muovia. Mutta onhan se myös törkeän kaunis, brodeerauksineen kaikkineen. Rakastan kirjailtuja vaatteita, mussa asuu selkeästi joku pieni slaavitar. Tai meksikotar, ystäväni kommentoi mekkoa sanoin very Frida!



Kuvat viime viikolta, matkalta Brondaan juhlistamaan Väinön synttäreitä. Siinäpä kirjailtu mekko in action! Keskipäivän aurinko ei ole mikään imartelevin, miten mun iho on muka samanvärinen kuin Torilinna? Kiireellisen aikataulun vuoksi kerettiin vain lounaalle, ilta-aikaa kun ei ollut kummallakaan tuhlattavaksi. Anteeksi vääränväriset kynnet, multa puuttuu täysin burgundy kynsilakka. Pitänee mennä mekon kanssa mallailemaan kynsilakkahyllyille, noista kukista kun löytyy ihan täydellinen viininpunainen sävy!

Miniorkidea on muuten ehkä maailman suloisin kukka. Sain sen lahjaksi Väinön syntymäpäivien kunniaksi. Toivotan hänelle pitkää ikää täällä kukkien saattohoitolassa. Väinö antoi sille oikein nimenkin. Saanko esitellä, Sepi Kumpulainen!

30 kommenttia

  1. Epäimarteleva mekko. Sulla on aika paksut kädet, käytä pidempää hihaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluaisin käyttää pitkähihaisia mekkoja, mutta ne ovat järjestään joko mallia muumimamma, tai sitten niissä on liian antava kaula-aukko :D

      Poista
  2. Äää vähänkö nätti mekko! Mistä tommonen löytyy? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zarasta! Vähän vahinko-ostos, mun piti alunperin ostaa ihan toisenlainen, mutta toi istui paremmin :)

      Poista
  3. Miksi saat niin paljon vihamielistä kommenttia?

    VastaaPoista
  4. Miksi julkaiset näin paljon asukuvia koska et selkeästi osaa olla kameran edessä, eikä sulla ole silmää pukeutumiselle... Pukeutumisneuvojalla olisi hyvä käydä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, en osaa enkä oikein viihdykään :D Mä kuitenkin tykkään itse omasta pukeutumistyylistäni, ja haluan siksi tallentaa asuyhdistelmät jonnekin. Ja koska mulla on blogi, niin miksei sinne? Vaikka alunperin blogini muuta tarkoitusta varten perustinkin.

      Pukeutumisneuvojilla on käyty, mulle itselleni tuli vain kiusaantunut olo heidän tyrkyttämissä vaatteissaan, liian vyötäröä korostavia ja liian näyttäviä päänteitä :D

      Poista
    2. Kuinka korostaa olematonta vyötäröä?

      Poista
    3. Vaikkapa leveällä näyttävällä vyöllä, jotka ovat tällä kaudella ihan kuuminta hottia.

      Poista
  5. Miksi et viitsi pukeutua vartalotyyppisi mukaan? Netissä on kasa ilmaisia vinkkejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en halua rajoittaa pukeutumista sen perusteella mikä imartelisi parhaiten mun vartaloani. Lisäksi, ihmisillä on todella erilaisia näkemyksiä mun vartalotyypistäni :D Luotan peiliin tai viimeistään ulkopuolisen mielipiteeseen siinä näyttääkö joku hyvältä vai ei. Monta asuyhdistelmää katuu samalla hetkellä kun on pamauttanut kotioven kiinni, mutta virheistä oppii.

      Poista
  6. Tuohan on tosi nätti mekko, vähän erilainen mitä yleensä näkee. Mistä löysit? Sun hiukset on myös kivasti, ja viimeinen kuva on hieno :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zarasta, siellä on tänä syksynä nyt tosi kivoja mekkoja! Olisin kelpuuttanut viisi muutakin, jos niissä olisi ollut toisenlainen leikkaus. Tai jos mulla olisi yhtään ompelutaitoja :D

      Hiukset on ihan tuikitavallisella banaaninutturalla. Mun makuun ehkä turhankin sliipattu, tuli lievät täti menee teatteriin-vibat kun katselin noita kuvia jälkeenpäin :D

      Poista
  7. Ihana mekko ja sopii mun mielestä sulle kyllä hyvin! :) ainut on hiukset, mitkä ois näyttänyt kivalta vaikka "sotkunutturalla". Mut käy kyllä noinkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en osaa käyttää mekon kanssa sotkunutturaa jostain syystä. Poislukien ehkä joku arkinen kesämekko :D

      Poista
  8. Moi
    En seuraa blogiasi, mutta eksyin tänne aihe vapaan kautta. Oon monesti törmännyt siellä sun ja blogisi haukkumisketjuihin ja tälläkin kertaa. Sut oikeen haluttiin ymmärtää väärin ja haukuttiin kroppaa,mielenterveyttä ym. Mulle tuli paha mieli sun, Kaikkien naisten ja koko yhteiskunnan puolesta. Halusin vaan lähettää tsemppiviestin, että älä korvaasi lotkauta arvostelijoille. Jokainen on yksilö ja arvokas sellaisenaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä näin itsekin sen ketjun otsikon vaikken itse sisältöön päässyt käsiksi. Joillekin on vain vaikea hyväksyä sitä faktaa, että mun vartalomalli on X, ja ilmeisesti nämä "arvostelijat" osaavat olla siitä perin kateellisia :D Onneksi mä olen hyvä jättämään toisten mielipiteet huomiotta.

      Kiitos tsempeistä :)

      Poista
    2. Just joo...
      Sä et todellakaan oo tiimalasivartaloinen. Mene hoitoon jos luulet olevasi.

      Poista
    3. Mittanauha ei valehtele, usko tai älä :)

      Poista
  9. Oot aika halvan näkönen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En pysty uskomaan että sinulla olisi riittävästi pääomaa.

      Poista
  10. Tönköt poseeraukset ja tylsä asuyhdistelmä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oon vähän sellainen helpoimman kautta-yhdistelijä. Mielummin yli- kuin alipukeudun, mutta en ota turhia riskejä.

      Poista
  11. Vitsi kui hyvin istuu mekko! Kauniita kuvia susta!
    -johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ees muista millon viimeks ois sopinu joku valmisvaate noin hyvin. Ja vielä halppisketjusta :D

      Poista
  12. Ihana mekko! Lapsellisista, selkeästi kateellisista AV-mammojen kommenteista huolimatta mekko istuu sinulle just eikä melkeen :) Tykkään kanssa tuosta kokonaisuudesta, tulee mieleen semmoinen 2010-luvun maatuska :'D Taidan itsekin käydä Zarassa etsimässä tuota mekkoa, jos vielä löytyisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katselin äsken tuon mekon tietoja, toivottavasti asut pääkaupunkiseudulla :) Aleksanterinkadun liikkeessä on kolmea pienintä kokoa ilmeisen reilusti, Itiksessä viimeiset kappaleet kakkoskoosta. Tallinnassa kaikkia kokoja on vielä jäljellä.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.