Balmain x H&M

Jepsankeikkaa, pitäähän munkin postata aiheesta Balmain x H&M, koska kaikki muutkin postaavat. Kollaasissa oma ostoslistani, josta toivon vähintään kahden toteutuvaksi. Mun suhtautumiseni H&M:n yhteistyömallistoihin on ollut aika ristiriitainen, aiemmista mallistoista vain Viktor & Rolfilta, Jimmy Choolta ja Sonia Rykieliltä löytyi yksi-kaksi kiinnostavaa tuotetta. Nyt iski ihan valinnanvaikeus!

Onko kenelläkään aavistustakaan noista 250:sta liikkeestä, joihin mallisto tulee? Mulla ei ole aavistustakaan, kuinka paljon henkkamaukkoja mahtuu maailmaan... Onko Helsingillä (todennäköisimmin Aleksanterinkadun myymälällä) onnea? Jos ei, aion olla aktiivisesti mukana nettikaupan kaatamisessa jonottamisen sijaan 5.11.


4 kommenttia

  1. Hei! Halusin vain sanoa että menetit juuri aktiivilukijan noilla typerillä kommenteillasi kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiva kun ilmoitit! Mä en oikeastaan jää kaipaamaan lukutaidotonta lukijaa, joten et onnistunut loukkaamaan minua kommentillasi :)

      Poista
    2. Oho. Tiesin tuosta kilpirauhasfiaskosta, ja vaikka on sinänsä hassua vatvoa sitä toisen kirjoituksen kommenteissa, niin tämä kommenttisi on kyllä ilkeyden ja välinpitämättömyyden huipentuma. Ei tule ikävä tällekään lukijalle.

      Hämmentävää, ettei sinun ikäiseltäsi bloggaajalta onnistu minkäänlainen PR.

      Poista
    3. Mikä ihmeen fiasko? Mä en koe yhtään ilkeäksi ja välinpitämättömäksi olla arvostamatta sellaisia lukijoita, jotka ovat niin tyhmiä etteivät yritä edes ymmärtää lukemaansa. Mä bloggaan kuitenkin suomeksi enkä millään salakielellä.

      Onneksi lukijoilla on oikeus lukea just niitä blogeja mitä haluavat, ainakaan tietääkseni yksikään blogi ei ole vielä maksullinen. Siinä olisi toki hyvä bisnesidea. Mä rakastan ja arvostan mun kilttejä, kannustavia ja mukavia lukijoita, varsinkin niitä jotka uskaltavat kommentoida omalla nimellään. En niitä, jotka väärinymmärtävät tahallaan asioita, kääntyvät mua vastaan ja jättävät katkerat jäähyväiset.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.