How to follow

Seuraan nykyisin todella vähän blogimaailman mullistuksia, niinpä minulta meinasi mennä ohitse koko Blogilistan lopettaminen. Mun elävät ja kuolleet blogini ovat olleet kohta kuusi vuotta listattuna Blogilistalle, kesäkuusta alkaen tuo aika on ohitse. Jatkossa blogiani voi seurata kolmella eri tavalla:



Moni Bloggerin kautta itsekin bloggaava katsoo varmaan helpoimmaksi seurata blogeja suoraan Bloggerissa. Blogiani voi seurata valitsemalla etusivun lukuluettelosta "lisää"-nappulan, kirjoittamalla blogin url-osoitteen http://chicago187.blogspot.com pyydettyyn kenttään ja klikkaamalla "lue".



Bloglovin on se palvelu, jolla itse seuraan blogeja. Koska olen valikoiva, voin ruksia kaiken epäkiinnostavan luetuksi itse postausta lukematta, tämä on käytännössä ainoa syy, miksi olen aikoinaan Bloglovinin käyttäjäksi alkanut :D Blogiani voi seurata Bloglovinissa tämän linkin kautta klikkaamalla "+ Follow"-painiketta.



Lukijan vinkkasi minulle sivustosta, joka vaikuttaa jonkinlaiselta Blogilistan manttelinperijältä, keräten suomalaisia blogeja yhteen. Chicago 187 löytyy täten myös Blogipolulta.



Facebookista, Twitteristä tai Instagramista blogia ei löydy, minulla on niihin vain henkilökohtainen tunnukseni. Vaikkei Instagramini blogiini juuri liitykään, se on julkinen ja sitä saa halutessaan seurata. Mut löytää Instagramista nimellä mmymmeli.

4 kommenttia

  1. Sun on aika turhaa tehdä tällänen postaus ku eihän sun blogia lue käytännössä kukaan xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku kuitenkin lukee, myös sen blogilistan kautta. Mä en näe tässä postauksessa mitään pahaa.

      Poista
  2. Sulla on miesseuraa baarissa ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ja vielä arki-iltana. Sellainen hulttio mä olen.

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.